Music ek ikhtlaafi maamla he. Isay boht se scholars haram or boht se jaiz bhi kehtay hen. It’s not just that clear cut.
For me it’s ambiguous. But it’s just better to stay away.
د۔ب۔ر is the root word of tadabbur.
And in root words there are no “Tashdeeds”.
On the contrary, there are root words that have double alphabets. Like ر۔ب۔ب . Here we have double ب but when we use it in a word like ربنا (our rabb) we use a tashdeed in it instead of double letter.
So we have tashdeed in تدبر because it’s a word. But there are no tashdeeds in د۔ب۔ر these are just alphabets.
اچھا۔ پیغمبر کے لغوی معنے ہیں پیغام لانے والا۔ اب وہ کوئی بھی ہو۔ لیکن چونکہ ہم اس لفظ کا استعمال ڈیلی روٹین میں نہیں کرتے اس لیے ہمارے ذہن میں وہ ایک لاکھ چوبیس ہزار والاے پیغامبر آتے ہیں۔
قرآن جو نازل کیا ہے نا اللہ نے وہ صرف اس زمانے کے لیے نہیں تھا۔ وہ آج کے لیے بھی ہے اور قیامت تک آنے والے ہر دور کے لیے ہے۔
آج کے زمانے میں بھی کسی کو پیغامبر بولنا غلط نہیں ہے۔ لیکن اگر آپ یہ عقیدہ رکھیں کہ اس کو اللہ کی طرف سے وحی آتی ہے تو پھر وہ غلط ہے۔
پیغام لانے والے کو آپ پیغامبر ہی بولیں گے چاہے وہ کوئی سا بھی پیغام لائے۔
مثلا۔ انگریزی میں پیغام لانے والے کو کیا کہتے ہیں؟
Messenger
کیا یہ صرف انبیا کے لیے استعمال ہوتا ہے؟ نہیں۔
WhatsApp Messenger
Facebook Messenger
Yahoo messenger (good old days)
اب کیا ان کو مسنجر بولنے سے ہم ختم نبوت کا انکار کر دیتے ہیں؟ نہیں ایسا نہیں ہے۔
قرآن میں اللہ کا پیغام لانے والے کی بات ہو رہی ہے۔ وہ اس زمانے میں، جب محمد صلی اللہ علیہ وسلم اس دنیا میں موجود تھے ۔ اس لیے اس وقت اس سے مراد محمد صلی علیہ وسلم کی ذات تھی۔ لیکن آج کے دور میں آپ جب قرآن کو اپنے اوپر رکھ کر پڑھتے ہیں تو اس سے آپ مراد لے سکتے ہیں وہ تمام لوگ جو آپ تک اللہ کا پیغام لائے۔
Acha sawal hai. Or iska seedha sa jawab jo main samajhta hun wo ye hai k aap doosray ko saheeh rastay per nahi laa skti jb tk aap khud sahi rastay per na hon.
Lekin… Ek kaam hai jo ho skta hai. Or wo ye k.
Aap ko pta hai na aap khud andhero main hen. Or ap ko ye bi pta hai k doosra banda bhi andhero main hai.
Aap ne krna ye hai k khud us andhere se bahar nikalnay ki koshish krni hai. Or us main doosray banday ko apnay sath rakhna hai. Jahan jahan ap ja rhi hen usay sath le kr chalen.
For example. Ap usko Qur’an nahi sikha skteen kyu k aap ne khud nahi seekha. Koi masla nahi… Ap Qur’an ka course join krti hen. Ap usko bolen k tm bi kro. Usay apnay sath is safar per le kr chalen. Ap ye to kr skti hen na??
To bs wo kren jitna ap k ikhtyaar main hai. Barkat daalnay wali or Ajar dene waali zaat Allah ki hai.
خواہش ایک جنرل چیز ہے۔ جب کہ دنیا کی محبت ایک اسپیسفک چیز ہے۔
(General and specific)
خواہش آپ کو کسی بھی چیز کی ہو سکتی ہے۔ ضروری نہیں صرف دنیا کی ہو۔ کیا ہمیں جننت کی خواہش نہیں ہے؟ کیا کچھ لوگوں کو عالم بننے کی خواہش نہیں ہوتی؟ کیا کچھ لوگوں کو اپنی اولاد میں سے کسی کم سی کم کسی ایک اولاد کو حفظ کروانے کی خواہش نہیں ہوتی؟
کیا یہ دنیاوی خواہشات ہیں؟ نہیں۔
اسی طرح کچھ لوگوں کو 4 شادیوں کی خواہش ہوتی ہے۔ کسی کو اولاد میں بیٹے کی خواہش ہوتی ہے۔ کسی کو مال کی خواہش ہوتی ہے۔
یہ ساری دنیاوی خواہشات ہیں۔
مقصد کہنے کا یہ ہے کہ خواہش جنرل چیز ہے۔ دینی بھی ہو سکتی ہے اور دنیاوی بھی۔
دنیاوی خواہش انسان میں تب پیدا ہوتی ہے جب اسے دنیا سے محبت ہوتی ہے۔ اور دنیا سے محبت غلط چیز نہیں ہے۔ دنیا کی محبت میں اندھا ہو جانا اور دین کو پیٹھ پیچھے پھینک دینا، یہ غلط ہے۔
آپ دنیاوی خواہش رکھیں لیکن بس ان میں جائز اور ناجائز کی تمیز رکھین۔ مال کی خواہش ہے تو یہ نہ ہو کہ بس مال کمانا ہے چاہے جیسے بھی کماؤ حلال یا حرام۔ نہیں۔ مال کی خواہش ہے ٹھیک ہے۔ کوئی مسئلہ نہیں۔ لیکن حلال کماؤ۔ حلال کمانے والا اللہ کا دوست ہوتا ہے۔
دنیاوی خواہشات بری نہیں ہیں۔ ان کے پیچھے صحیح غلط کی تمیز چھوڑ دینا برا ہے۔
وسواس کا روٹ ورڈ و۔س۔و۔س ہے۔ اس میں 4 حروف ہیں۔ جیسا کہ پہلے سبق میں پڑھا تھا کہ ضروری نہیں روٹ ورڈ میں صرف 3 حروف ہی ہوں، 4 بھی ہو سکتے ہیں۔ و۔س۔و۔ا۔س میں 4 ہیں۔ اسی طرح یہ بھی ضروری نہیں کہ فعلان کے وزن پر جو بھی لفظ آئے اس کی آخر میں الف اور نون ہی آئے۔
کچھ جگہ نہیں بھی آتا۔ اب اسکا میں کچھ کر نہیں سکتا۔ بس یہی عربی ہے۔ میں نے تو نہیں بنائی عربی زبان جو اس کا جواب دے سکوں